vineri, 13 mai 2016

Brățara mea Turquoise de la Imperi


Cu toate că nu port de obicei bijuterii, de curând mi-am luat o brățară nouă de pe Imperi și sunt tare încântată. Vreau să vă arăt azi cum arată brățara în realitate, ce caracteristici are, care este raportul calitate/preț și dacă merită o astfel de investiție.

În primul rând, este foarte ușor să plasezi o comandă pe site-ul Imperi. De obicei, eu ador să comand online, pentru că totul este mult mai simplu în acest fel. Așa că mi-am pus în coș brățara dorită, mi-am completat datele și am așteptat coletul. Puteți plăti comanda ramburs, asta dacă vă e teamă să faceți online plăți cu cardul.


Îmi place mult cum a venit ambalata brățara. Am găsit-o într-o cutie tare frumoasă, alături de un săculeț special din piele. Este un cadou superb pe care îl putem face unei persoane dragi.

Închiderea brățării este tare comodă și se poate ajusta pentru orice mână. Mă bucur că îmi pot pune brățara singură zi de zi și că nu trebuie să apelez la vreun ajutor, așa cum se întâmplă cu alte brățări pe care le am și care au închizători dificile.


Am optat pentru brățara Turquoise Howlite și mă bucur că am făcut această alegere. Este tare elegantă și merge purtată în foarte multe combinații. Este o brățară din pietre semiprețioase howlit turcoaz mat de 6 mm. Sferele sunt din oțel inoxidabil placat cu aur de 24 k. Se recomandă ca brățara să nu fie ținută sub apă, pentru a i se păstra integritatea. 

Combinația aceasta între turcoaz și aur îmi place la nebunie, fiind un exemplu clar de eleganță și rafinament. Eu o port și atunci când am ținute mai fancy, dar și în zilele când prefer outfit-uri casual, de zi cu zi.



Prețul brățări mele Turquoise de la Imperi este de 49 lei. Consider că merită din plin și deja mă uit pe site de un model pe care să i-l dăruiesc prietenei mele.

Ce părere aveți de brățările Imperi?


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu