marți, 22 decembrie 2015

De la traduceri la teatru

Zi de zi cutreier orasul in lung si in lat. Am astfel sansa sa observ ce magazin se mai deschide, ce restaurante dispar si asa mai departe. De altfel, am vazut si multe birou de traduceri la care, recunosc, am apelat si eu de cateva ori. De exemplu, anul trecut am mers la un birou de traduceri in Bucuresti pentru a-mi traduce si, ulterior, legaliza o diploma in limba franceza. Asta pentru ca avem nevoie de traduceri autorizate in astfel de situatii, oricat de bine am cunoaste noi limba straina in cauza. Daca nu este stampila unui centru de traduceri autorizat, nu putem intra in legalitate.

Un birou de traduceri pe care il stiu si care isi face treaba cu mult profesionalism este Academia de Traduceri din Bucuresti. Cu toate acestea, biroul preia comenzi din toata lumea. Da, ati citit bine. Nu doar din Romania, ci din oricare alta tara care are nevoie de traduceri autorizate in orice limba. Pentru orice document, oricat de lung si din orice limba, se poate face o traducere impecabila, la preturi foarte bune. Va recomand sa aruncati un ochi pe site-ul celor de la Academia de Traduceri din Bucuresti, sa le puneti un bookmark, pentru a avea o adresa de contact al unui birou de traduceri la nevoie.


Recent am vorbit cu mai multi studenti la traducere si interpretare, specializati fiecare pe o anumita limba straina: engleza, franceza, germana, spaniola etc. Multi dintre ei mi-au spus ca isi doresc sa lucreze ca traducator intr-o firma sau o institutie, in timp ce altii au spus ca au sustinerea familiei pentru a-si deschide un birou de traduceri. Motivatia lor? Din traduceri autorizate se traieste destul de bine. 

Am discutat insa si cu studenti de la Teatru, la fel de dinamici si de optimisti. Cativa imi sunt prieteni buni si ii apreciez foarte mult pentru munca pe care o fac in facultate. Mi-au povestit despre Scoala de Teatru TeenMedia. TeenMedia Academy organizeaza cursuri pentru cei pasioanti de actorie. Aceste cursuri sunt ideale chiar si pentru cei ce cauta o activitate care sa ii scoata din rutina si care sa ii provoace. Numeroase spectacole apreciate de public stau martore pentru a garanta profesionalismul TeenMedia Academy. 

Nu-i asa ca suna interesant? 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu