miercuri, 9 decembrie 2015

Becuri cu led sau becuri tradiționale?

nd vine vorba de iluminarea locuinței, lucrurile s-au mai schimbat puțin în ultimii ani. Dacă în trecut becurile clasice erau la putere și încărcau facturile cu ceva lei în plus, acum există o alternativă viabilă și ceva mai economă. Cu alte cuvinte, un bec clasic înlocuit cu un proiector led sau un bec cu led înseamnă cu adevărat evoluție.

Eu de aproximativ un an am schimbat toate becurile clasice din casă cu becuri cu led și pot spune că cele mai notabile diferențe se văd pe factura la curent. Chiar și lumina e ceva mai bună, iar durata de viața a unor becuri cu led  e destul de ridicată. Și o zic tot din experiență proprie oarecum, pentru că parinții prietenului meu au aceleași becuri de doi ani și ceva și încă nu s-au ars și nici nu dau vreun semn că ar vrea să dea stingerea.


De unde ai putea să îți iei un proiector led sau mai multe proiectoare led sau becuri cu led? Păi simplu. Eu am găsit prețuri foarte bune pe http://magicled.ro/becuri-cu-led precum și o gamă variată de produse din care ai ce să alegi. Lumină caldă, lumină rece, proiectoare led potrivite pentru curți sau holuri cât casa, acolo găsești de toate.

Hai să îți mai spun câteva lucruri pozitive despre becurile cu led. Ei bine, acestea nu conțin substanțe nocive, nu emit IR și nici UV, nu emit căldură așa cum o fac becurile clasice și nici nu atrag insectele. Iar dacă ai prichindei prin casă care găsesc amuzantă acțiunea de aprindere și de stingere a becurilor în mod repetat, nu ai de ce să te temi că becurile se pot arde. Cu alte cuvinte, sunt mai rezistente în timp, domnule!

Și ca să revin la exemplul personal, vreau să precizez că lumina unor becuri led este net superioară luminii clasice și mult mai aproape din punct de vedere calitativ de lumina naturală. Pe mine, lucrul ăsta mă ajută foarte mult mai ales în sesiune, când nopțiile îmi sunt cele mai de preț momente înainte de examene. Cu un bec bun, o cafea tare și puțin noroc... astea sunt trei elemente ce pot face un student fericit. Sau, cel puțin, ceva mai conștiincios.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu