miercuri, 21 octombrie 2015

Stop job, STAR(t) Forte fun!

Ultima săptămână la job a fost un dezastru. Proiectul cel nou mă seacă de ultima fărâmă de energie, iar orele peste program parcă devin o obișnuință. Îmi iubesc munca, însă abia aștept să vină deadline-ul pentru această activitate. Singura motivație? Bonusul final: 5.000 EURO. O muncă grea, dar care merită toată osteneala. Încă două săptămâni de dureri de cap, de oboseală, de consum excesiv de cafea. În ultima vreme nu am avut timp să fac cumpărături pentru casă, să gătesc și nici nu mai știu cât a trecut de la ultima baie cu spumă. Seara abia reușesc să citesc zece pagini din romanul început, că adorm instant cu cartea pe piept. Soțul meu face haz de necaz și mă întreabă dacă mai știu cum arată. Abia dacă am avut timp pentru noi în ultima lună. Plimbările noastre înserate prin parc erau un chin pentru picioarele mele obosite, așa că le-am rărit. De tot.

Zilele trecute am aflat de la o colegă de birou despre cardul STAR Forte. Îi povestea unei colaboratoare cât de încântată este de acesta, că simte că în sfârșit se poate relaxa fără să stea mereu cu grija costurilor. Cu ajutorul acestui card de cumpărături reușise să își schimbe frigiderul vechi și să își  cumpere un colier prețios pe care îl vâna în magazine de cel puțin două sezoane. Brusc mi s-a aprins un beculeț deasupra capului, așa cum vezi în desenele animate. De asta am nevoie! 

Sunt cu laptopul în brațe și caut cât mai multe informații despre tot ce înseamnă card de credit sau rate fără dobândă, așa cum sunt în cadrul cardurilor de loialitate STAR. Cu acest card de la Banca Transilvania poți achita totul în rate fără dobândă în miile de magazine partenere. 

E aproape două noaptea, Andrei doarme dus, iar eu pregătesc o surpriză. O a doua lună de miere, aș putea spune. Sau, mai degrabă, o lună de răsfăț pentru noi doi. Am 5.000 EURO pe care să îi folosesc pentru a ne face toate poftele. Nu ești deloc strângătoare, Loredana!, îmi spun, așa cum Melania Lupu se dojenea în romanele Rodicăi Ojog-Brașoveanu. Gata cu economiile, gata cu lipsa bucuriilor! După această perioadă aglomerată și după primirea acestui bonus semnificativ, dar și neplanificat, vreau să îl iau de mână pe soțul meu și să plecăm într-o călătorie. Și nu orice călătorie, ci una în Grecia. E timpul să scot costumul de baie din dulap! Sigur e rătăcit printr-un sertar aglomerat, având în vedere că vara aceasta nu am reușit să îmi fac timp de nici cinci minute de plajă.

Pentru a putea organiza o vacanță de vis cu ajutorul cardului STAR, trebuie să aleg unul dintre magazinele partenere. Categoria de turism este foarte bine reprezentată de firme populare, însă cea la care m-am oprit este Aerotravel. După un research amănunțit, mi-am dat seama că aceasta este compania cu care vreau să zbor și în care să îmi pun toată încrederea pentru a avea o vacanță de vis. Grecia să fie! Superba Grecie, cu plajele ei infinite, cu apa curată și razele soarelui ce îți învăluie pielea pe nisipul cald.

Bineînțeles, chiar dacă vom sta la cel mai scump hotel și vom mânca la cele mai scumpe restaurante, în cele zece zile de vacanță nu vom cheltui întrega sumă pe care o voi avea la dispoziție. Aici intervin cumpărăturile! În primul rând, nu vreau să scap ocazia de a-mi crea în locuință un colț de relaxare. Căsuța noastră are o fereastră mare în sufragerie, pe care mereu mi-am dorit să o transform într-un spațiu pentru destindere. Un fotoliu mare, o bibliotecă, o măsuță unde să punem flori în vază sau unde să aprindem o lampă de aromaterapie... un vis! Nici măcar nu voi avea nevoie de prea mulți bani pentru această amenajare, pentru că voi apela la un alt partener al cardului STAR: magazinul Praktiker. Aici am siguranța că voi găsi cele mai interesante produse de decor, la prețuri accesibile.

Și dacă tot vorbim despre relaxare, nu pot să uit de dorința soțului meu, care îmi spunea într-o zi: Ce ai zice tu să ne luăm două biciclete și să mergem în weekend la plimbare cu ele? Bineînțeles că am amânat decizia, însă acum, că tot vom avea bani și timp liber, este momentul să acționăm. Soluția? Magazinul bikexpert.ro, partener al cardului STAR.



Înainte de a pleca în vacanța din Grecia, este obligatoriu să ne cumpărăm un aparat de fotografiat performant, care să poată să surprindă clar și grăitor cele mai mici detalii. Ne vom cumpăra  câte un smartphone nou, care să funcționeze fără probleme indiferent de situație. Cu cardul STAR de la Banca Transilvania ne vom putea achiziționa toate cele dorite pe loc, fără grija de a purta după noi teancuri cu bani cash. În plus, pentru fiecare cumpărături primești puncte STAR: un leu înseamnă un punct ce poate fi folosit la cumpărături. Iar plata, fie că este în rate sau nu, nu va avea nicio dobândă. Totul sună perfect! 

Închid laptopul și, odată cu el, pleoapele. Abia aștept să îi spun soțului meu ce surpriză i-am pregătit. Îmi imaginez deja duminicile în parc, pe biciclete, după-amiezele în colțul nostru de relaxare, citind, dar și zilele însorite de pe plajele din Grecia. Oare unde am rătăcit pălăria de soare? Dar sandalele cu franjuri? Geanta de plajă? Mâine le voi căuta, acum trebuie să mă odihnesc și să am energie pentru ultimele zile din proiectul istovitor de la muncă. O să fie un sfârșit de săptămână excelent!


Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

Sursă fotografii: bancatransilvania.ro, holidaythailandcheap.com, cdn.nationalfunding.com, hendersonparkinn.com  și viral4real.com

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu